Sensore di temperatura PZD: cuntrollu di temperatura è funziunamentu di u riscaldatore

datchik_temperature_pzhd_1

In i preriscaldatori di u mutore ci sò sensori chì monitoranu a temperatura di u coolant è cuntrollanu u funziunamentu di u dispusitivu.Leghjite nantu à ciò chì i sensori di temperatura di u riscaldatore sò, chì tippi sò, cumu si sò disposti è travaglianu, cumu rimpiazzà - leghje in questu articulu.

Chì ghjè un sensor di temperatura PZD?

U sensoru di temperatura PZD hè un elementu di u sistema di cuntrollu di u preriscaldatore di u mutore (riscaldatore di u mutore liquidu, PZD), un elementu sensitivu (transducer di misurazione) per a misurazione di a temperatura di u refrigerante.

I dati ottenuti cù u sensoru di temperatura sò mandati à l'unità di cuntrollu elettronicu di a Ferrovia, è nantu à a so basa, u riscaldatore hè attivatu automaticamente, cambiendu i so modi di funziunamentu, spegnimentu regulare o d'urgenza.E funzioni di i sensori dipendenu di u so tipu è u locu di stallazione in a ferrovia.

 

Tipi, disignu è principiu di funziunamentu di sensori di temperatura

I sensori di temperatura sò divisi in gruppi secondu u principiu di funziunamentu stabilitu in a basa di u so travagliu, u tipu di signale di output, u disignu è l'applicabilità.

Sicondu u principiu di funziunamentu, i sensori sò:

● Resistive - sò basati nantu à un termistore (termistor), a resistenza di quale dipende di a temperatura.Quandu a temperatura cambia, a resistenza di u termistore aumenta o diminuite, stu cambiamentu hè registratu è utilizatu per determinà a temperatura attuale;
● Semiconductor - sò basati nantu à i dispositi semiconductor (diode, transistor o altri), e caratteristiche di e transizioni "pn" di quale dipende di a temperatura.Quandu a temperatura cambia, a caratteristica currente-voltage di a junction "pn" (a dependenza di u currente nantu à a tensione) cambia, stu cambiamentu hè utilizatu per determinà a temperatura attuale.

I sensori resistivi sò i più simplici è più prezzu, ma per u so funziunamentu hè necessariu d'utilizà un circuitu di misurazione separatu, chì deve esse calibrazione è regulazione.I sensori semiconduttori facenu pussibule di fabricà microcircuiti sensibili à u calore cù un circuitu di misurazione integratu chì pruduce un signalu digitale à l'output.

Sicondu u tipu di signale di output, ci sò dui tipi di sensori di temperatura:

● Cù output signali analogicu;
● Cù output signale digitale.

I sensori più convenienti sò quelli chì generanu un signalu digitale - hè menu suscettibile à distorsioni è errori, hè più faciule di processà cù i circuiti digitali muderni, è u signale digitale facilita l'adattà u sensoru per misurà intervalli di temperatura è diversi intervalli di temperatura. modi operativi.

Sensori di ferrovia muderni per a maiò parte sò custruiti nantu à a basa di microcircuiti sensibili à a temperatura cù un signalu di output digitale.A basa di un tali sensoru hè un casu cilindrico fattu di metallu resistente à a corrosione (o cù un revestimentu anticorrosione), in u quale hè muntatu un microcircuit sensible à u calore.In u spinu di u casu hè un connettore elettricu standard o un cablaggio esce cù u connettore (s) à a fine.U casu hè stampatu, prutegge u chip da l'acqua è altre influenze negative.À l'esternu di u casu, ci hè una groove per a stallazione di un O-ring di gomma o silicone, è pò ancu esse aduprata una guarnizione supplementaria.U sensoru resistenti hè disignatu in modu simili, ma hà un alloghju strettu allungatu, à a fine di quale ci hè un elementu sensitivu.

datchik_temperatury_pzhd_6

Schema di a ferrovia cù una indicazione di i posti di stallazione di sensori di temperatura è di surriscaldamentu

Indipendentemente da u disignu, i sensori di temperatura PZD sò divisi in trè tippi secondu a so applicabilità:

● Sensori di temperatura - utilizatu per misurà a temperatura di u liquidu in uscita chì scorri da u riscaldatore à u sistema di rinfrescante di l'unità di putenza;
● Sensore di surriscaldamentu - usatu per misurà a temperatura di u liquidu entrante chì entra in u riscaldatore da u sistema di rinfrescante di l'unità di putenza;
● Universale - pò travaglià cum'è un sensor di temperatura per u liquidu in uscita è in entrata.

U sensoru di temperatura di u liquidu in uscita hè stallatu à u latu di u tubu di u liquidu di scarico di u riscaldatore, hè utilizatu da u sistema di cuntrollu per accende è spegne u riscaldatore quandu una certa temperatura di u mutore hè righjunta (di solitu in u intervalu da 40 à 40). 80 ° C, secondu u prugramma sceltu è u modu operativu di a ferrovia).Siccomu stu sensoru hè utilizatu per monitorà è cuntrullà u calefactor, hè simplicemente chjamatu sensor di temperatura.

U sensoru di surriscaldamentu hè stallatu nantu à u latu di l'ingressu di u liquidu di preriscaldamentu, hè utilizatu per spegne automaticamente u dispusitivu quandu u refrigerante hè surriscaldatu.Se, per una ragione o l'altru, a unità di cuntrollu ùn spegne micca u calefactor quandu a temperatura righjunghji più di 80 ° C, allora u circuitu protettivu hè attivatu, chì a forza di u preriscaldatore si spegne, impediscendu u mutore di surriscaldamentu.

I sensori universali ponu eseguisce e funzioni di i dui dispusitivi, sò stallati nantu à u tubu di u liquidu di scarico o di l'ingressu, è sò cunfigurati in cunfurmità cù e funzioni assignate.

In i preriscaldatori muderni, dui sensori sò usati - temperatura è surriscaldamentu.U so signalu hè alimentatu à l'inputs currispundenti di l'unità di cuntrollu di ferrovia, mentre chì u segnu da u sensoru di temperatura (liquidu in uscita) pò esse usatu per vede l'infurmazioni nantu à a visualizazione di u pannellu di cuntrollu in u compartmentu di u passageru / cabina di a vittura, è u so segnu hè alimentatu à l'inputs currispundenti di l'unità di cuntrollu ferroviaria. U signale da u sensoru di surriscaldamentu pò esse usatu per avvisà u surriscaldamentu di u mutore.

 

Selezzione è rimpiazzamentu di sensori di temperatura

I calefactori muderni anu sistemi di autodiagnostica chì avvisanu u cunduttore di un malfunzionamentu di i sensori di temperatura cù un signalu nantu à a visualizazione di u pannellu di cuntrollu o lampendu u LED.In tutti i casi, se suspettate un malfunzionamentu, hè necessariu di verificà l'affidabilità di e cunnessione elettriche è u sensoru - cumu fà questu hè indicatu in l'istruzzioni per l'operazione è a riparazione di a ferrovia.Se un malfunzionamentu hè rilevatu, u sensoru di temperatura deve esse rimpiazzatu, altrimente u riscaldatore ùn pò micca esse operatu nurmale.

Per a sustituzione, hè necessariu selezziunà sensori di quelli numeri di catalogu è tipi chì sò indicati in l'istruzzioni per a ferrovia.Oghje, assai pruduttori offrenu analoghi di i dispositi più populari, chì facilita assai a so scelta.In ogni casu, quandu sceglite, ùn pudete micca cunfidendu ciechi in u vinditore - avete bisognu di assicurà chì u novu sensoru hà u tipu di connettore adattatu è hà una guarnizione in u kit.

A rimpiazzamentu di i sensori di temperatura è di surriscaldamentu hè realizatu in cunfurmità cù l'istruzzioni per a ferrovia, ma indipendentemente da u mudellu di riscaldatore, stu travagliu deve esse realizatu solu nantu à un mutore fermatu cù i terminali sguassati da a bateria è dopu avè drenatu u liquidu da u cooling. sistema.Quandu si stallanu un novu sensoru, hè necessariu d'osservà a polarità di a cunnessione di i cuntatti elettrici, è dopu à riempie u refrigerante, aria u sistema.

Cù a scelta ghjusta è a sustituzione di u sensoru di temperatura, u riscaldatore di u mutore hà da travaglià in modu affidabile è currettamente in ogni situazione.


Tempu di Postu: Aug-21-2023